call of duty2
CALL OF DUTY 2
.Hra má velice rychlí zpád takže v jednu chvíli dobijete budovu a hned jí bráníte.Hra má velice zajímavé mise (od dobívaní budov až k níčení kanónů), Na hře je asi nejlepší atmosféra kdy vás opravdu vtáhne do hry. Velice zajímave jsou též dialogy.
Divoká jízda v tanku * Jedna z mnoha statických zbraní * Den D ještě jednou
Design úrovní je natolik podařený, že všechny tyhle klasické prvky jsou v dokonalé rovnováze a hráč se výborně baví od začátku do konce, tedy alespoň pokud jde o hratelnost. Různé zbraně vyžadují různou taktiku (v ruské kampani budete pevně držet spoušť pro nekonečný proud mírně nepřesné palby ze samopalu, zatímco v kampani britské budete muset z Thompsona pálit dávkami, které ale budou o mnoho přesnější) a zrovna když vás přestane bavit dobývat nepřátelské pozice, přijde obrat a budete muset bránit vlastní post. Nejzábavnějším osvěžením jsou pak lineární pasáže na neviditelných kolejích uvnitř vozidel nebo zmíněná tankistická úroveň (kde stroj budete řídit a také střílet z jeho děla – vaši spolubojovníci tentokrát obsluhují samopal).
Více a lépe
Vylepšená grafika je samozřejmostí, já jen dodám, že jde spíše o vyšší detailnost textur než lepší efekty. Třeba vodní hladina je vyloženě průměrná. Na druhou stranu efekty explozí byly již v prvním dílu hry jedny z nejlepších a takové i zůstaly. Bohužel vypadají až příliš podobně originálu, ale možná to prostě lépe nejde. Jen jich je alespoň mnohem více a větších. Zato fyzika není zrovna kdovíco (stejně je většina destrukce předskriptovaná). Umělá inteligence byla slušná již v prvním dílu, ani tentokrát neurazí (přesto má ale daleko do taktizování vojáků ve hrách jako Fear, Far Cry nebo Brothers in Arms).
Vypůjčeno od Spielberga * Tenhle sráz ve Vojínu Ryanovi nebyl * Grafika opět příjemně překvapuje
Zvuková kulisa byla geniální již dříve, nyní se znatelného vylepšení dočkala ještě hudba (silnější melodie, vokály). Zážitek ze hry slušně umocňuje automaticky se skrývající HUD (když jej zrovna nepotřebujete) a chybějící potřeba sbírat lékárničky (zranění vyjadřuje rudnutí obrazovky a léčíte se prostým čekáním v úkrytu). Multiplayer nechybí a je tradičně nadprůměrný. Co je ale tím nejcitelnějším rozdílem mezi oběma díly Call of Duty je rozhodně rozloha úrovní a velikost akce.
Zelená dýmovnice je pro změnu z filmu Skála * Dobytí tohoto kopce patří k pomyslným vrcholům hry * Zábavný film během závěrečných titulků
Stokrát do stejné řeky
Světlé stránky hry |
|
Temné stránky hry |
|